.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قتل هولناک پايان پنج ماه رابطه نامشروع



رئيس پليس آگاهي استان گيلان از کشف يک فقره قتل در روستاي پلام شهرستان رودسر خبر داد. سرهنگ فرهاد فلاح کريمي به گزارش شمال نیوز رئيس پليس آگاهي استان گيلان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در پي کسب خبري مبني بر وقوع درگيري منجر به جرح در روستاي پلام استان گيلان بلافاصله مامورين به محل اعزام و مشخص گرديد که زني به هويت معلوم در پي درگيري و اصابت چندين ضربه با جسم سخت از ناحيه سر دچار جراحت و خونريزي شده و به بيمارستان منتقل گرديده و متعاقب آن به دليل شدت جراحات فوت مي‌نمايد و اين امر در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ کريمي ادامه داد: با توجه به اينکه ضارب از محل متواري گرديده بود و با توجه به مشاهده صحنه توسط اهالي محل و فرار متهم، قاتل توسط اهالي دستگير و تحويل مامورين گرديد و پرونده در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: متهم در تحقيقات اوليه ضمن اعتراف صريح به قتل متوفي اذعان داشت مدت 5 ماه بود که با مقتوله آشنا شده بودم و با هم ارتباط نامشروع داشتيم و در طول اين مدت چندين بار مبالغي از من گرفته بود و به اين طريق از من اخاذي مي‌نمود تا اينکه روز حادثه با خودروي نيسان خود از رودسر به اتفاق هم به روستاي پلام رفته که درخواست پانصد هزارتومان را مجددا نمود که من به وي جواب دادم، پول ندارم و او مرا تهديد نمود که پول را از خانومت مي‌گيرم که پس از مشاجره لفظي با او درگير شده و با ميله آهني که در خودرو داشتم چندين ضربه به سر او زده و بلافاصله از محل متواري گرديدم.

رئيس پليس آگاهي استان گيلان خاطر نشان کرد: با توجه به اقرار صريح متهم با صدور قرار قانوني از سوي مقام قضايي روانه زندان گرديد.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.